§ 1. PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji/meldunku lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu Dwór Czarneckiego Wellness&SPA***.
- Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie Hotelu www.dworczarneckiego.pl.
2. DOBA HOTELOWA
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00 dnia następnego.
- Gość hotelowy powinien określić czas pobytu a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Rezerwacje w Dworze Czarneckiego zachowują ważność do godz. 24:00 planowanego dnia przyjazdu
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Anulowanie rezerwacji pobytu bez ponoszenia kosztów finansowych rezerwacji powinno nastąpić:
- w przypadku grup zorganizowanych do 1 miesiąca, przed planowanym terminem przyjazdu;
- w przypadku Gości indywidualnych do godz. 12.00, w dniu, na który była dokonana rezerwacja. - W przypadku braku przybycia bez anulowania rezerwacji lub anulowania pobytu po upływie powyższego terminu rezerwujący ponosi 100% wartości rezerwowanego pobytu.
§ 3. REZERWACJA I MELDUNEK
- Goście hotelowi podlegają obowiązkowi meldunkowemu, na podstawie dowodu tożsamości lub paszportu, przy czym hotel zastrzega możliwosci weryfikacji treści wpisanych do karty meldunkowej z ID, dowodem osobistym lub innym dokumentem potwierdzającym tożsamość.
- Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do 22.00, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu w recepcji.
- Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa hotelowego po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według ceny dostawki z cennika dostępnego w recepcji hotelu.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
- Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 20% wartości w terminie 7 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.
- W przypadku nieodwołania rezerwacji pokoju do godziny 18:00 w dniu przyjazdu lub w przypadku niedotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Hotelu, zaliczka nie zostaje zwrócona.
- Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
- W pokoju wieloosobowym pozostałe miejsca mogą być wynajęte na życzenie lub za zgodą Gościa hotelowego wynajmującego ten pokój.
- Dzieci do lat 5 mogą spać w łóżkach rodziców nieodpłatnie.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
§ 4. USŁUGI
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Hotel obowiązany jest zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gości;
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu;
- profesjonalną, uprzejmą i sprawną obsługę w zakresie świadczonych usług;sprzątanie pokoju oraz wymianę pościeli hotelowej i ręczników;
- śniadanie w formie stołu szwedzkiego powyżej 10 osób przebywających w hotelu;
- monitorowany parking;
- strefę relaksu w SPA (wanna SPA, sauna, łaźnia parowa, grota solna, podgrzewane leżanki) w godzinach funkcjonowani centrum SPA&Wellness;
- klub fitness;
- Wi-Fi;
- usługę sprawną pod względem technicznym - w przypadku wystąpienia usterek, które nie mogą być usunięte, hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności;
- hotel zobowiązuje się bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń hotelu oraz czystości i porządku w hotelu przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek i braków.
- Na życzenie Gości hotel świadczy nieodpłatnie dodatkowe usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
- budzenie o wyznaczonej godzinie;
- przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w hotelu;
- udostępnianie w wyznaczonym miejscu żelazka oraz deski do prasowania;
- łóżeczko dla niemowląt po wcześniejszym zgłoszeniu chęci jego wypożyczenia podczas rezerwacji pokoju. Hotel zastrzega, że udostępni łóżeczko jeśli nie będzie ono udostępnione innym Gościom hotelowym.
§ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i zniszczenie wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo też w inny sposób zakłócił funkcjonowanie hotelu.
- Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, czajników, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
- W przypadku stwierdzenia palenia papierosów w pokoju bądź łazience będzie naliczona kara za dodatkowe pranie firan, tapicerki, pościeli, itp. (równowartość doby hotelowej).
§ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego.
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową, lub artystyczną jest istotnie ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną złożone do depozytu w recepcji.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody bezpośrednio po jej stwierdzeniu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
§ 7. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na adres przez niego wskazany.
- 2. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
§ 8. CISZA NOCNA
- W hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6.00 rano dnia następnego.
§ 9. REKLAMACJE
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§ 10. DODATKOWE INFORMACJE
- Należność za pobyt w hotelu oraz inne należności tj. opłaty za rozmowy telefoniczne, usługi dodatkowe, opłaty za szkody pobiera wyłącznie kasa recepcji lub biuro hotelu.
- Śniadanie w formie bufetu szwedzkiego podawane jest na sali śniadaniowej od godz. 7.00 do godz. 10.30. W przypadku małej ilości Gości podawane są zestawy śniadaniowe.
- Śniadania i obiadokolacje spożywane są na terenie restauracji. Zabrania się wynoszenia jedzenia z restauracji.
- Z restauracji nie wolno wynosić naczyń oraz innych rzeczy jak również spożywać własnego jedzenie i alkoholu.
- Centrum SPA&Wellness czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-22.00 oraz w soboty w godz. 10:00-21:00 i niedziele w godz. 10.00-18.00. Hotel zastrzega zmianę godzin funkcjonowania centrum SPA&Wellness w dni świąteczne i wolne od pracy.
- Nagła awaria jednego z urządzeń, o którym mowa w § 4 pkt. 2 i w związku z tym zdarzeniem brak możliwości korzystania z usługi, do wykonania której urządzenie jest konieczne, nie obliguje Gościa do żądania odszkodowania lub zwrotu kosztów z tytułu tejże awarii.
- Klub Jakuba to miejsce, w którym do dyspozycji Gości oddajemy stoły bilardowe, piłkarzyki oraz rzutki. Dodatkowych informacji na ten temat udzieli Państwu recepcja Hotelu.
- Goście hotelowi mogą skorzystać odpłatnie z:
- kompletu dodatkowej pościeli
- room service.
§ 11. POSTANOWIENIA DODATKOWE
- W hotelu akceptujemy zwierzęta. Regulamin pobytu zwierząt dostępny jest na stronie www.
- W hotelu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu.
- W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
- Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Hotel Dwór Czarneckiego Zdzisław Czarnecki z siedzibą w Choroszczy k. Białegostoku, Porosły-Kolonia 54 A dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów oraz stwarzania sytuacji, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości hotelowych.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dwór Czarneckiego dokłada wszelkich starań, aby dane gości przetwarzane były z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (zwanym dalej RODO).
RZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH Dwór Czarneckiego dokłada wszelkich starań, aby dane Gości przetwarzane były z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (zwanym dalej RODO).
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dwór Czarneckiego Zdzisław Czarnecki z siedzibą Słowacka 17, 15-611 Białystok;
- celem przetwarzania jest:
a) obsługa składanych zapytań - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;
b) rezerwacja pokoju hotelowego - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;
c) realizacja umowy usługi hotelarskiej - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
d) marketing usług administratora danych osobowych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – pod warunkiem uzyskania zgody osoby, której dane dotyczą;
e) zapewnienie bezpieczeństwa osób oraz mienia znajdujących się w hotelu i restauracji poprzez stosowanie monitoringu wizyjnego - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
- dane osobowe przechowywane będą:
a) dotyczące składanych zapytań – przez okres 30 dni;
b) dotyczące rezerwacji – przez okres 12 miesięcy od daty dokonania rezerwacji;
c) dotyczące realizacji umowy o usługi hotelarskiej - przez okres 5 lat od licząc od końca roku w którym, w którym miał miejsce pobyt w hotelu;
d) przetwarzane w celach marketingowych – do odwołania zgody, osoby której dane dotyczą lub do ustania przyczyny biznesowej;
e) w systemach monitoringu wizyjnego - przez 30 dni.
- odbiorcami danych osobowych mogą być:
a) zewnętrzne biuro rachunkowe;
b) dostawca platformy rezerwacji usług hotelarskich;
c) firmy świadczące usługi marketingowe;
d) dostawca aplikacji służącej do rozsyłania informacji handlowych;
e) podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, - posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub realizacji umowy usługi hotelarskiej, a w zakresie na który została wyrażona zgoda - posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować
a) odmową realizacji usługi hotelarskiej – w przypadku danych przetwarzanych w celu zawarcia umowy usługi hotelarskiej;
b) odmową rezerwacji – w przypadku rezerwacji pokoju;
Pani/Pana dane nie będą profilowane.